Odpovědi na nejčastější dotazy

Obecné

Ztratil jsem heslo - jak mám postupovat?

Náš internetový obchod Vám umožňuje si heslo jednoduše obnovit (odkaz zde).

Nabízíte jiné produkty než jsou uvedené na stránkách?

Převážnou část produktů z naší nabídky (aktuálně asi 90%) najdete přímo zde v internetovém obchodě. Pokud jste nenalezli požadovaný produkt na stránkách je možné si u nás možnost jeho výroby ověřit - například přes kontaktní formulář.

Poskytujete slevy?

V našem internetovém obchodně nabízíme produkty a tiskoviny za výhodné ceny. Zvýhodněné nabídky a slevové akce jsou u produktů vždy vyznačeny. Pro využití nejlepších nabídek doporučujeme přihlásit se k odběru našeho newsletteru, kde klienty informujeme o zajímavých akcích a novinkách. Prostřednictvím newsletteru můžete získat také slevové vouchery v rámci různých promo akcí.  

Pro reklamní agentury a odběratele s větší frekvencí nákupů nabízíme partnerský program - pro více informací nás kontaktujte.

Sponzoruje Výhodný tisk® nějaké projekty?

Ano. Vybíráme si v průběhu roku zajímavé projekty, které v následujícím roce podpoříme. Není tedy zpravidla možné žádat podpoření aktuálně konané akce. Pro tyto účely máme vždy k dispozici předem určený objem financí - pro více informací nebo podání žádosti nás kontaktujte.

Dotazy k objednávkám

Jak vytvořím svou objednávku?

V našem internetovém obchodě si vyberte požadovaný produkt. Proveďte konfiguraci dle Vašich požadavků (např. množství, typ tisku, materiál, apod.). Dále si prostřednictvím našeho online editoru vytvořte zdarma návrh dle svých představ (nebo můžete vložit vlastní tisková data, a to zvolením položky "mám vlastní data") a pokračujte volbou přidat do košíku. Po úspěšném přidání do košíku klikněte na volbu "k pokladně". Zde již vidíte přehled Vaší objednávky včetně cenového shrnutí (včetně DPH a bez DPH). Dále si zvolte dodací a fakturační adresu u Vaší objednávky. Následuje výběr způsobu doručení, kde si můžete vybrat z předvolených variant a také souhlas s obchodními podmínkami (nutno zatrhnout pro pokračování v objednávce). Po odsouhlasení všeobecných podmínek se Vám zpřístupní výběr možných způsobů platby. Zvolením vybraného způsobu platby se přesunete k finálnímu shrnutí objednávky a zde již pokračujete kliknutím na volbu "odeslat objednávku" respektive "zaplatit objednávku" u volby platby platební kartou. 

Jak mohu zrušit odeslanou objednávku?

Objednávku obsahující tisková data zaslanou do realizace již není možné stornovat. Pro více informací nebo ověření stavu realizace nás kontaktujte.

Jak mohu změnit tisková data u potvrzené objednávky?

V případě již potvrzené objednávky, která je v realizaci není možné data z technických důvodů měnit nebo upravovat. Doporučujeme si tedy před zadáním objednávky data pečlivě zkontrolovat. 

Jedinou variantou, kdy je změna dat přípustná je situace, kdy původně zadaná data nejsou pro tisk z technických důvodů vůbec vhodná a zakázka tedy čeká na dodání správných tiskových dat. 

Přeprava a poštovné

Jak zjistím přesný čas doručení mé objednávky?

Celková doba od zadání objednávky do okamžiku doručení zakázky závisí na více faktorech - vybrané rychlosti tisku (počet pracovních dní uvedený v názvu produktu), na vybraném způsobu doručení a platby, či případném dodání správných tiskových dat. Pro ověření konkrétního termínu nebo více informací nás kontaktujte.

Kolik zaplatím za poštovné?

Za doručení zásilky v rámci ČR se hradí sazba dle aktuální nabídky našich externích přepravců (DPD, InTIME). Informaci o ceně naleznete ve spodní části stránek v kategorii "INFORMACE" pod položkou doprava & platba. Osobní odběr na naší pobočce je vždy zdarma.

Reklamace

Mám reklamaci objednávky. Jak mám postupovat?

Pro urychlení procesu reklamace nás prosím co nejdříve kontaktujte a popište nám podrobně Váš problém.

Kdy bude reklamace vyřízena?

Veškeré reklamace řešíme dle možností vždy co nejdříve. Vše je v závislosti na dodání vhodných podkladů pro posouzení reklamace a součinnosti klienta. 

Tisková data a technické informace

Co je přesah?

Přesah slouží jako tolerance při řezání Vašich tiskovin. Jeho přidání je nutné u všech tisků až do krajů dokumentu.

V jakých barvách probíhá tisk?

Vaše tisková data by měla být vždy vytvořena v barevném režimu CMYK.

Jak mám postupovat pokud nemám tisková data?

Využijte zdarma náš grafický editor a připravte si grafický návrh online. V případě, že nemáte zájem o využití této možnosti a preferujete návrh na míru, tak prosím kontaktujte naše obchodní oddělení či přímo grafické studio.

V jakém formátu mám data zaslat?

Veškeré podklady k tisku ukládejte ideálně ve formátu PDF dle informací uvedených u jednotlivých produktů. Dále můžeme akceptovat formáty JPG a TIFF za předpokladu, že jsou data připravena správně. Data v ostatních formátech s námi vždy předem konzultujte a my se Vám pokusíme nabídnout řešení. Pokud potřebujete detailnější informace k přípravě tiskových dat nebo se chcete ujistit, zda máte data připravena správně zobrazte si návody

Jaké by mělo být minimální rozlišení mé grafiky?

Aby neutrpěla kvalita výsledného produktu, tak by minimální rozlišení Vaší grafiky mělo být 300 dpi.

Jak mám k objednávce přiložit vlastní tisková data?

Po nakonfigurování produktu data vložíte kliknutím na tlačítko "mám vlastní data" následně je vyberete z umístění v počítači a zvolíte tlačítko potvrdit.

Nahrání dat nefunguje - co mám dělat?

Takto je pro nás obtížné říci, v čem konkrétně spočívá problém. V první řadě prosím zkontrolujte, že se v názvu nahrávaného souboru nevyskytuje diakritika nebo mezery. Dále zkuste název souboru zkrátit a pokuste se ho znovu nahrát. Pokud se ani opakovaně nedaří Vaše data uploadovat - kontaktujte prosím naši technickou podporu. Případně je samozřejmě možné nám data zaslat emailem na adresu info@vyhodnytisk.cz (vždy prosím uveďte číslo Vaší objednávky) nebo zaslat přes úložiště (např. Úschovna).

Mohu nahrát vícestránkové PDF?

Vícestránkový soubor můžete nahrát. Zkontrolujte si však prosím správné seřazení jednotlivých stránek.

Dotazy k zákaznickému účtu

Ztratil jsem heslo - jak mám postupovat?

Náš internetový obchod Vám umožňuje si heslo jednoduše obnovit (odkaz zde).

Jak mohu sledovat průběh výroby mé zakázky?

Po přihlášení Vaším uživatelským jménem a heslem (popřípadě použitím přihlášení přes Facebook účet) naleznete ve spodní části stránek kategorii "MŮJ ÚČET", kde zvolíte položku moje objednávky. Na tomto odkazu můžete prohlížet stav a také detaily Vámi zadaných objednávek. 

Je možné změnit adresu doručení po potvrzení objednávky?

V průběhu zpracování objednávky (po jejím potvrzení klientem) již nejsou žádné změny z technických důvodů možné.  

Jak změním své stávající heslo?

Po přihlášení Vaším uživatelským jménem a heslem naleznete ve spodní části stránek kategorii "MŮJ ÚČET", kde zvolíte položku osobní údaje. Zde vyplníte do správné kolonky současné heslo, nové heslo a zopakujete nové heslo pro potvrzení. Pokračujete pak dále volbou uložit.

Jak se přihlásím k odběru novinek?

Po přihlášení Vaším uživatelským jménem a heslem naleznete ve spodní části stránek kategorii "MŮJ ÚČET", kde zvolíte položku osobní údaje. Zde si vyberte položku "chci být informován o zajímavých novinkách a akcích" a potvrďte volbou uložit. 

Jak mohu svůj účet zrušit?

Pro zrušení zákaznického účtu nás kontaktujte.

Platby a faktury

Je zaslaná elektronická faktura použitelná jako daňový doklad?

Ano, zaslaná faktura je plnohodnotným dokladem.

Jakým způsobem mohu uhradit svoji objednávku?

Objednávku můžete uhradit bankovním převodem nebo online platební kartou. U zakázek v celkové hodnotě do 5000 Kč včetně DPH můžete využít také platbu v hotovosti při převzetí (dobírka).

Jak mohu nechat opravit chybu na faktuře?

Kontaktujte nás a my provedeme požadované úpravy. V případě zjištěných nedostatků je však nutné o opravu zažádat v co nejkratším termínu.